مطالب طنز(اشک شوق)


همه چیز از همه جا *_ ^

زندگی مثل یه جاده می مونه من و تو مسافراشیم قدر این لحظه ها رو بدونیم که ممکنه فردا نباشیم...

 به یکی همینطوری اس ام اس دادم : ‌ببخشید میتونم شمارتونو داشته باشم؟‌

جواب داد: ‌شما ؟‌ اصن اشک شوق تو چشام حلقه زد وقتی فهمیدم از من اسکلتر هم هست!



نظرات شما عزیزان:

مبینا
ساعت13:42---29 دی 1392
ایول خیلی کیف کردم

mehdi
ساعت15:21---1 آبان 1392
سلام وب قشنگی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی مرسی

دختری از جنس باران...
ساعت22:26---9 مهر 1392
..............……....`’•,,• …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’...... ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’`

نیستے . . .

و خـ ــ ــاطراتــــــ

ضعـیــــفــ گیـر آوردهـ انـد !


يسنا
ساعت12:10---5 مهر 1392
خدا خفت نكنه
خخخخخخخخخخخخخخ


رامان
ساعت10:07---5 مهر 1392
آره چه پرنده اسکولی هههههههههههههههه
پاسخ:اوهوم!


رامان
ساعت10:05---5 مهر 1392
دختر این چه حرفیه میزنی؟!چن روز خونه نبودم

و گوشیمم نتش قط بود والا من همیشه میام وبت

اتفاقا فقط وب تو ام میرم اوایل یه وبه دیگه ام میرفتم اونم مث تو طنز میذاشت ولی این اواخر خراب کرد
پاسخ:خوشحالم که فراموش نکردی پس!!!!!!


رامان
ساعت20:52---3 مهر 1392
دختر!خیلی دلم تنگ وبت شده بود

پستای قشنگت همچنان ادامه دارن چه خوب...!

بذار واسه این پست خووووشملت یه تشکر کرده باشم..

اولا شاید طرف (یکی) نبوده و خیلی آدم خاصی بوده اینقد خاص که اصن انتظار اینو نداشته که یکی همینطوری بهش اس ام اس بزنه. این از این

دوما تو خیلی ازش با احترام خواهش کردی

بابا اون که حتما از خداش بوده یکی بهش زنگ بزنه آخه اون تو کف یکی بوده حتما

بیخود نقش یه پسر مثبتو بازی نکن (خطابم به اون شاید پسره س ها!!)

شما؟!!!بابا از خداته یکی شمارتو میخواد حتی واسه مسخره کردنم!!!

دختر؟!مگه خدای نکرده تو ام اسکولی؟؟!!

خیالت راحت باشه همه اسکولیم من خودم بیشتر

بعدش خواستم اینو بهت بگم اسکول اسم یه پرنده س








پاسخ:فکر کردم دیگه وب منو فراموش کردی و نمایی!!!خوشحال شدم که بازم اومدی!بله میدونم اسکل چیه یه پرندست که تمام سال غذا جمع میکنه بعدش یادش میره کجا گذاشته!!!!!


وب دهه هفتادی
ساعت0:26---1 مهر 1392
سلام لطفالینکموحذف کن یه نفری اذیتم کرده خیلی خوشحال شدم که تو این مدت باهات دوست بودم عزیزم.واقعا دوست داشتم بیشترباهات دوست باشم اما میبینی که کثافت چه طور اذیتم کرد.الانم دیگه نمیتونم خداحافظ
پاسخ:وااااای خیییلی ناراحت شدم واقعا.چقدر این آدما بی شعورن بخدا.منم خیلی خوشحالم از اینکه برای مدتی هر چند کوتاه باهم دوست بودیم.امیدوارم یه روزی بهم خبر بدی که یه وب دیگه ساختی عزیزم.موفق باشی


مژده
ساعت20:03---30 شهريور 1392
خخخخ باحال بود

+اپم
پاسخ:قابلی نداشت


mahdi
ساعت18:28---30 شهريور 1392
معرکه بود اجی!!!!!
پاسخ:قوفونت


هستي
ساعت15:01---30 شهريور 1392
خدانکشتت دختر
پاسخ: :)))))


شيرين
ساعت20:32---28 شهريور 1392
واقعا مرسي چون منم فهميدم از من خنگول تر وجود داره
پاسخ: هههههههههههههه بلا نسبت عزیزم!


سمر
ساعت18:35---28 شهريور 1392
مثل همیشه عالی بودعزیزم
پاسخ:ممنون عزیییزم


ÑίĻØⓞ
ساعت17:19---28 شهريور 1392
ووووووووووواییییی مردم از خنده

خعلی باحال بوود ایووول
پاسخ:قوفونت عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ یک شنبه 24 شهريور 1392 playful girl ♥



طراح : صـ♥ـدفــ